Skip to main content

המעבדה לחקר הבסיס הבין-אישי והנוירוביולוגי של רגשות

המעבדה לחקר הבסיס הבין-אישי והנוירוביולוגי של רגשות

חוקרת ראשית: פרופ׳ ראומה גדסי פולק

המעבדה חוקרת את הפיתוח של יכולות רגשיות שהן בסיסיות לבריאות הנפש ולתפקוד מסתגל לאורך כל החיים: היכולת להגיב רגשית בדרכים המתאימות להקשר, ולווסת רגשות כאשר עוצמתם הופכת לבלתי מסתגלת. מוקד המחקר הוא גיל ההתבגרות, תקופה קריטית להתפתחות רגשית, וכוללת בחינת מסלולי התפתחות אופייניים ולא-טיפוסיים כאחד. מתוך הכרה בכך שהתפתחות רגשית היא מטבעה בין-אישית, המחקר במעבדה בוחן את התהליכים הללו בהקשרים מרכזיים של מערכת יחסים - כולל אינטראקציות עם הורים, אחאים ובני הגיל. מתוך הכרה שלהתפתחות רגשית יש בסיס נוירו-ביולוגי חזק, המחקר במעבדה משתמש בגישה רב-שיטתית על מנת לאפיין את המורכבות של תהליכים רגשיים, תוך שילוב של הערכה סובייקטיבית לחוויות רגשיות בזמן אמת (ecological momentary assessment) עם מדדים אובייקטיביים של תפקוד נוירו-ביולוגי באמצעות הדמיה מוחית וניתוחים הורמונליים.

תחומי מחקר

ההתפתחות הטיפוסית והלא-טיפוסית של וויסות רגשי

הבסיס הנוירוביולוגי של רגשות

פרשנות של מצבים חברתיים

גורמי חוסן וגורמי סיכון לדחק ברמת האוכלוסייה

פרסומים אחרונים

Keleynikov, M., Cohen, N., Gadassi-Polack, R., Lassri, D., & Benatov, J. (2025). Parental PTSD and Children’s Well-Being During Wartime: The Role of Interpersonal Emotion Regulation. International Journal on Child Maltreatment: Research, Policy and Practice. פרסום מקוון מראש. https://doi.org/10.1007/s42448-025-00238-y
Keleynikov, M., Cohen, N., Lassri, D., Gadassi-Polack, R., & Benatov, J. (2025). Trait and state emotion regulation and parental wellbeing during war. Personality and Individual Differences, 241, המאמר 113175. https://doi.org/10.1016/j.paid.2025.113175
Ho, E. J., Joormann, J., Kober, H., & Gadassi-Polack, R. (2025). Social Reorientation of Emotion Regulation: Changing Roles of Family and Peers During Adolescence. Emotion. https://doi.org/10.1037/emo0001500
Liu, S., Xu, J., Deng, W., Feng, A., Joormann, J., & Gadassi-Polack, R. (2025). When emotions persist: Emotional inertia predicts adolescent depression amid COVID-19 stress. Behaviour Research and Therapy, 194, המאמר 104885. https://doi.org/10.1016/j.brat.2025.104885

מעבדת פודקאסטים של הפקולטה לחינוך

מעבדת פודקאסטים של הפקולטה לחינוך

״כל מה שלא חשבתם על ביקורת , מחמאות ודיכאון אצל ילדים״ - פרופ׳ ראומה גדסי פולק

תרצו להשתתף בניסויים?

נשמח לשמוע ממכם!