ברוכות וברוכים הבאים לאתר שלי!
אז אתם רוצים לשמוע עוד על נרטיבים במדיה?
מזיכרון קולקטיבי במדיה, דרך סיפורים עיתונאים בעידן הרשתות ועד אמפתיה במציאות מדומה: המשימה שלי היא להפוך ידע להשפעה. אני חוקר תקשורת ויזם, נלהב מגישור בין חדשנות למחקר מדעי. כמייסד-שותף לסטרטאפ OtheReality , אני מוביל את פיתוחה של פלטפורמה לניהול אמפתיה, המנצלת את כוחה של מציאות מדומה לשינוי תחום הבריאות ולשיפור חוויית המטופל, תוך סיוע לאנשי מערכת הבריאות לראות באמת את העולם דרך עיניהם של אחרים.
אני חוקר בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת בר-אילן, מתמקד בניתוח נרטיבים בשלל מדיה, ומוכר כמוביל עולמי בתחומי זיכרון מדיה ופרקטיקות עיתונאיות בעידן הדיגיטלי. בין שלל התפקידים אותם מילאתי, שימשתי כיו״ר האגודה הישראלית לתקשורת וכעורך המייסד של ״מסגרות מדיה: כתב העת הישראלי לתקשורת״.
בשני המסלולים הללו, האקדמי והיזמי, המשימה שלי זהה: להשתמש במדיה, בין אם בטכנולוגיות חווייתיות ובין אם במחקר, כדי לטפח אמפתיה, חיבור ושינוי חברתי משמעותי.
קראו עוד על OtheReality ועל מחקריי.
תחומי מחקר
פרסומים אחרונים
פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנס › פרק
פרסום מחקרי: פרסום בכתב עת › מאמר › ביקורת עמיתים
פרסום מחקרי: פרסום בכתב עת › מאמר › ביקורת עמיתים
פרסום מחקרי: פרסום בכתב עת › מאמר › ביקורת עמיתים
ללכת בנעליו של האחר ולהעצים אמפתיה: לרתום את כוח המציאות המדומה!
ללכת בנעליו של האחר ולהעצים אמפתיה: לרתום את כוח המציאות המדומה!
איך זה משפיע עלי? - כיצד ניתן לרתום את כוחה של המציאות המדומה כדי להעצים אמפתיה, ולשפר בכך את חווית המטופל בבתי החולים (וגם את ההרגשה של הצוות!). פרופ׳ מוטי נייגר, מייסד-שותף לסטרטאפ, OtheReality, מסביר.