Skip to main content

משרות

משרות סטודנט

+
-

לחברת cgsinc דרוש/ה תומך טכני למוקד תמיכה טכנית בנתניה

הכשרה מהמוקד בנתניה ולאחר מכן העבודה בשגרה רובה מהבית -יום אחד בלבד מהמוקד .
אז מה מקבלים/ות אצלנו?
📌 עבודה שרובה בפיג'מה מהבית :)
📌 גמישות בשעות ובימים.
📌 שכר בסיס- 37 שח לשעה !
📌 תוספות על השכר - בונוסים חודשיים, צופרים, אווירה נעימה ועוד.
📌 מנהלים מדהימים שמקשיבים לך באמת...

עבודה מהבית -תקנים אחרונים..
אין צורך בניסיון, הכשרה מלאה בחברה. 

מעניין ? תשלח/י הודעה (מגי)- וואטסאפ. 0506671819.

תאריך עדכון: 23.3.25

הכשרה מהמוקד בנתניה ולאחר מכן העבודה בשגרה רובה מהבית -יום אחד בלבד מהמוקד .
אז מה מקבלים/ות אצלנו?
📌 עבודה שרובה בפיג'מה מהבית :)
📌 גמישות בשעות ובימים.
📌 שכר בסיס- 37 שח לשעה !
📌 תוספות על השכר - בונוסים חודשיים, צופרים, אווירה נעימה ועוד.
📌 מנהלים מדהימים שמקשיבים לך באמת...

עבודה מהבית -תקנים אחרונים..
אין צורך בניסיון, הכשרה מלאה בחברה. 

מעניין ? תשלח/י הודעה (מגי)- וואטסאפ. 0506671819.

תאריך עדכון: 23.3.25

+
-

משרת Org & Op Excellence Consultant (Industrial Engineering) – Student Position

משרה חלקית של 50-60%, מיועדת לסטודנטים בשנה האחרונה לתואר בהנדסת תעשייה וניהול בלבד (יתרת לימודים של שנה לכל היותר).

לפרטים מלאים
תאריך עדכון": 18.3.25

משרה חלקית של 50-60%, מיועדת לסטודנטים בשנה האחרונה לתואר בהנדסת תעשייה וניהול בלבד (יתרת לימודים של שנה לכל היותר).

לפרטים מלאים
תאריך עדכון": 18.3.25

+
-

משרת סטודנט ניהול ידע ומערכות מידע


  הזדמנות לסטודנטים לצבור ניסיון בניהול ידע ושיירפוינט  
חברת TASC מגייסת סטודנט.ית לתחום ניהול ידע ומערכות מידע.
מה בתפקיד?
• תחזוקת מערכת שיירפוינט – ניהול הרשאות, פתיחת אתרים חדשים ותמיכה טכנית בסיסית לעובדים.
• ניהול ידע – תיעוד פרויקטים, הדרכות נקודתיות, ועבודה שוטפת מול גורמים פנים-ארגוניים.
• תמיכה בתפעול שוטף, ארגון ואיתור מידע.
דרישות:
• סטודנט/ית עם יתרת לימודים של שנה ומעלה שרוצים להיכנס לעולם ניהול הידע בארגונים.
• אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
• תקשורת בין-אישית מצוינת ושירותיות.
• סדר, דיוק ויכולת תעדוף משימות.
• יתרון לניסיון עם שיירפוינט או מערכות דומות.
היקף המשרה: 50% (3 פעמים בשבוע)
  נשמע מעניין? שלחו מייל לכתובת job@tasc-consulting.com.
נא לציין בכותרת המייל: "משרת סטודנט ניהול ידע ומערכות מידע". 
 


  הזדמנות לסטודנטים לצבור ניסיון בניהול ידע ושיירפוינט  
חברת TASC מגייסת סטודנט.ית לתחום ניהול ידע ומערכות מידע.
מה בתפקיד?
• תחזוקת מערכת שיירפוינט – ניהול הרשאות, פתיחת אתרים חדשים ותמיכה טכנית בסיסית לעובדים.
• ניהול ידע – תיעוד פרויקטים, הדרכות נקודתיות, ועבודה שוטפת מול גורמים פנים-ארגוניים.
• תמיכה בתפעול שוטף, ארגון ואיתור מידע.
דרישות:
• סטודנט/ית עם יתרת לימודים של שנה ומעלה שרוצים להיכנס לעולם ניהול הידע בארגונים.
• אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
• תקשורת בין-אישית מצוינת ושירותיות.
• סדר, דיוק ויכולת תעדוף משימות.
• יתרון לניסיון עם שיירפוינט או מערכות דומות.
היקף המשרה: 50% (3 פעמים בשבוע)
  נשמע מעניין? שלחו מייל לכתובת job@tasc-consulting.com.
נא לציין בכותרת המייל: "משרת סטודנט ניהול ידע ומערכות מידע". 
 

+
-

משרת סטודנט ייעוץ אסטרטגי

משרה חלקית של 50-60%, מיועד לסטודטים בשנה האחרונה לתואר בלבד (ללא הגבלה באשר לתואר הנלמד).

לפרטים מלאים 

משרה חלקית של 50-60%, מיועד לסטודטים בשנה האחרונה לתואר בלבד (ללא הגבלה באשר לתואר הנלמד).

לפרטים מלאים 

+
-

סטודנט/ית לפסיכולוגיה

תיאור התפקיד
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים.
סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות סף:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח זרוע העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף , או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.
שימת לב - בהתאם להוראת התקשי"ר 11.131:
עם הגשת המועמדות יש לצרף אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

כישורים ונתונים רצויים נוספים:
• ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
• ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
• ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
• כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
• תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

יש להעביר קורות חיים בצרוף אישור לימודים לכתובת מייל: MZ@MOH.GOV.IL 
ולציין בשורת הנושא עבור משרה: 81028740 סטודנט/ית (ביחידה הארצית לפסיכולוגיה).
חובה לציין בקורות חיים מס' ת.ז. טלפון נייד וכתובת מלאה.
לתיאור המשרה המלא באתר המעסיק 

תאריך העדכון: 12.3.25

תיאור התפקיד
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים.
סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות סף:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח זרוע העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף , או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.
שימת לב - בהתאם להוראת התקשי"ר 11.131:
עם הגשת המועמדות יש לצרף אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

כישורים ונתונים רצויים נוספים:
• ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
• ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
• ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
• כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
• תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

יש להעביר קורות חיים בצרוף אישור לימודים לכתובת מייל: MZ@MOH.GOV.IL 
ולציין בשורת הנושא עבור משרה: 81028740 סטודנט/ית (ביחידה הארצית לפסיכולוגיה).
חובה לציין בקורות חיים מס' ת.ז. טלפון נייד וכתובת מלאה.
לתיאור המשרה המלא באתר המעסיק 

תאריך העדכון: 12.3.25

+
-

מרכז "ציפור הנפש" מחפש מלווה הורי.ת

מרכז ציפור הנפש הינו שירות ייחודי המלווה הורים מתמודדים (זכאי סל שיקום) בשיפור כישוריהם ההוריים, במקביל לסיוע בפיתוח כישורי חיים נוספים, בהתאם לצורך, והשתלבות בקהילה.
אנו מחפשות איש.אשת טיפול לעבודה המתמקדת בטיפול בהורות ונעה על הרצף שבין שיקום נפשי, טיפול והדרכת הורים.
נדרש באזור השרון- כפר סבא, פתח תקווה ונתניה

התפקיד כולל:

  • פגישות שבועיות עם הורים המתמודדים עם קושי נפשי

  • תיאום הטיפול וליווי שיקומי

  • בניית תכנית שיקום ויישום התערבויות פרטניות, משפחתיות ודיאדיות

  • עבודה מערכתית עם אנשי.נשות מקצוע וגורמים בקהילה

  • השתלבות במענים קבוצתיים וחברתיים עבור ההורים ובני משפחותיהם

  • הדרכות קבועות, פנימיות וחיצוניות, בתחום השיקום והטיפול המשפחתי

  • אפשרויות ליציאה ללימודים, פיתוח יוזמות חדשות וקידום

    נדרשים:

  • תואר בעו"ס או ריפוי בעיסוק (יתרון לשני) / תואר שני טיפולי

  • ניסיון בעבודה עם משפחות / הדרכות הורים - יתרון

  • היכרות עם עולם השיקום בבריאות הנפש - יתרון

  • נכונות לחצי משרה לפחות

  • נכונות לעבודה בבתי המשפחות

  • עבודה בשעות גמישות (לעיתים גם אחה"צ)

  • השתתפות בישיבת צוות שבועית בימי שלישי בבוקר בכפר סבא


רוצה לקרוא עלינו עוד? אתר ציפור הנפש: www.soulbird.co.il
לשליחת קו"ח ולפרטים נוספים- עדי (עו"ס שעובדת בתוכנית) adif@slavpro.co.il

תאריך עדכון: 11.3.25

מרכז ציפור הנפש הינו שירות ייחודי המלווה הורים מתמודדים (זכאי סל שיקום) בשיפור כישוריהם ההוריים, במקביל לסיוע בפיתוח כישורי חיים נוספים, בהתאם לצורך, והשתלבות בקהילה.
אנו מחפשות איש.אשת טיפול לעבודה המתמקדת בטיפול בהורות ונעה על הרצף שבין שיקום נפשי, טיפול והדרכת הורים.
נדרש באזור השרון- כפר סבא, פתח תקווה ונתניה

התפקיד כולל:

  • פגישות שבועיות עם הורים המתמודדים עם קושי נפשי

  • תיאום הטיפול וליווי שיקומי

  • בניית תכנית שיקום ויישום התערבויות פרטניות, משפחתיות ודיאדיות

  • עבודה מערכתית עם אנשי.נשות מקצוע וגורמים בקהילה

  • השתלבות במענים קבוצתיים וחברתיים עבור ההורים ובני משפחותיהם

  • הדרכות קבועות, פנימיות וחיצוניות, בתחום השיקום והטיפול המשפחתי

  • אפשרויות ליציאה ללימודים, פיתוח יוזמות חדשות וקידום

    נדרשים:

  • תואר בעו"ס או ריפוי בעיסוק (יתרון לשני) / תואר שני טיפולי

  • ניסיון בעבודה עם משפחות / הדרכות הורים - יתרון

  • היכרות עם עולם השיקום בבריאות הנפש - יתרון

  • נכונות לחצי משרה לפחות

  • נכונות לעבודה בבתי המשפחות

  • עבודה בשעות גמישות (לעיתים גם אחה"צ)

  • השתתפות בישיבת צוות שבועית בימי שלישי בבוקר בכפר סבא


רוצה לקרוא עלינו עוד? אתר ציפור הנפש: www.soulbird.co.il
לשליחת קו"ח ולפרטים נוספים- עדי (עו"ס שעובדת בתוכנית) adif@slavpro.co.il

תאריך עדכון: 11.3.25

+
-

דרוש/ה סטודנט/ית לסטארטאפ בעולמות הגיימינג

קצת על החברה:
Sidelines Group, חברת סטארטאפ בעולמות הגיימינג בארה"ב ובהימורי הספורט  מחפשת אותך לתפקיד הבא בתחום משאבי אנוש.

תיאור התפקיד:
* השתלבות במחלקת משאבי אנוש של החברה
* עזרה בהטמעת מערכת ניהול עובדים - מחקר, הטמעה של נתונים ומסמכים, בניית תהליכים
* עזרה בהכנת מצגות
* רעיונות וביצוע 
HAPPY HOUR
* רווחה - עזרה בארגון אירועים קרובים, הזמנות של ציוד מחו"ל, הצעת רעיונות, קבלת הצעות מחיר מספקים ועוד
* חשיפה לעולמות הגיוס- סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים

דרישות:
סטודנט.ית למדעי ההתנהגות\פסיכולוגיה\ משאבי אנוש\ מנע"ס

מיקום: תל-אביב (ליד רכבת השלום)

לאתר החברה:  https://sidelinesgroup.com/

תאריך עדכון: 11.3.25

קצת על החברה:
Sidelines Group, חברת סטארטאפ בעולמות הגיימינג בארה"ב ובהימורי הספורט  מחפשת אותך לתפקיד הבא בתחום משאבי אנוש.

תיאור התפקיד:
* השתלבות במחלקת משאבי אנוש של החברה
* עזרה בהטמעת מערכת ניהול עובדים - מחקר, הטמעה של נתונים ומסמכים, בניית תהליכים
* עזרה בהכנת מצגות
* רעיונות וביצוע 
HAPPY HOUR
* רווחה - עזרה בארגון אירועים קרובים, הזמנות של ציוד מחו"ל, הצעת רעיונות, קבלת הצעות מחיר מספקים ועוד
* חשיפה לעולמות הגיוס- סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים

דרישות:
סטודנט.ית למדעי ההתנהגות\פסיכולוגיה\ משאבי אנוש\ מנע"ס

מיקום: תל-אביב (ליד רכבת השלום)

לאתר החברה:  https://sidelinesgroup.com/

תאריך עדכון: 11.3.25

+
-

דרוש/ה סטודנט/ית לאגף פיקוח ובטיחות - באיירפורט סיטי

תיאור התפקיד

דרוג בסיסי: 071 סטודנטים לפי שעות.
רמה ומדרג: מסד 020.
היקף משרה: עד 120 שעות בחודש.
מקום העבודה: איירפורט סיטי.
תחילת עבודה: במיידי ובכפוף לסיום הליכי קליטה ואישור בטחוני.
יחידה: אגף פיקוח ובטיחות.

תיאור העיסוק:

  • סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
  • התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
  • סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים.
  • סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
  • סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד

דרישות סף:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

כישורים ונתונים רצויים נוספים:

  • ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
  • ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
  • כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
  • תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

הערות:

  • משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים).
  • העסקתו המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.

 

פרטים להגשת מועמדות

יש לשלוח לכתובות המייל  raganzi@energy.gov.il  עד ליום 03/03/2025 (יש לציין בנושא המייל את תואר המשרה אליה מוגשת מועמדות):

  1. קורות חיים.
  2. אישור לימודים  לשנת תשפ"ה ממוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה. 

הערות

  • כשיר לכהן במשרה רק מי שיקבל הכשר ביטחוני על פי הנחיות אגף בכיר חירום, ביטחון, מידע וסייבר במשרד האנרגיה והתשתיות. 
  • איוש המשרה הינו בהתאם להנחיות נציבות שירות המדינה בדבר גיוס סטודנטים לשרות המדינה מיוני 2021. 
  • ייבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.
  • תינתן עדיפות לבעלי יתרת לימודים לפחות של שנתיים. 
  • נדרשת זמינות של לפחות  3 פעמים בשבוע בשעות הבוקר.

תיאור התפקיד

דרוג בסיסי: 071 סטודנטים לפי שעות.
רמה ומדרג: מסד 020.
היקף משרה: עד 120 שעות בחודש.
מקום העבודה: איירפורט סיטי.
תחילת עבודה: במיידי ובכפוף לסיום הליכי קליטה ואישור בטחוני.
יחידה: אגף פיקוח ובטיחות.

תיאור העיסוק:

  • סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
  • התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
  • סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים.
  • סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
  • סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד

דרישות סף:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

כישורים ונתונים רצויים נוספים:

  • ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
  • ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
  • כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
  • תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

הערות:

  • משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים).
  • העסקתו המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.

 

פרטים להגשת מועמדות

יש לשלוח לכתובות המייל  raganzi@energy.gov.il  עד ליום 03/03/2025 (יש לציין בנושא המייל את תואר המשרה אליה מוגשת מועמדות):

  1. קורות חיים.
  2. אישור לימודים  לשנת תשפ"ה ממוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה. 

הערות

  • כשיר לכהן במשרה רק מי שיקבל הכשר ביטחוני על פי הנחיות אגף בכיר חירום, ביטחון, מידע וסייבר במשרד האנרגיה והתשתיות. 
  • איוש המשרה הינו בהתאם להנחיות נציבות שירות המדינה בדבר גיוס סטודנטים לשרות המדינה מיוני 2021. 
  • ייבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.
  • תינתן עדיפות לבעלי יתרת לימודים לפחות של שנתיים. 
  • נדרשת זמינות של לפחות  3 פעמים בשבוע בשעות הבוקר.
+
-

מרחיבים את צוות הגיוס הטכנולוגי- READY GROUP

אנו מחפשים רכז/ת גיוס מעולה.
אם יש לך ניסיון בגיוס לתפקידי חומרה ותוכנה
ואת/ה מחפש/ת את האתגר המקצועי הבא, עם בית מקצועי לפרוח בו
בוא/י להיות חלק מהמשפחה שלנו!

מה יהיה באחריותך:
✔ניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגיים
✔ פיתוח מקורות גיוס
✔ ליווי מנהלים מגייסים

חשוב לנו שיהיה לך:
✔ תואר ראשון רלוונטי – חובה
✔ ניסיון של שנה לפחות בניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגים (בדגש על חומרה
ותוכנה) – חובה
✔נסיון של שנה בעבודה עם מערכת ADAM 
✔הישגיות, עצמאות ויכולת הובלת תהליכים

📍 העבודה במשרדי READY, בבסר סיטי פתח תקווה
⬇️שלחו קורות חיים וציפיות שכר למייל:  jobs@readygroup.co.il

אנו מחפשים רכז/ת גיוס מעולה.
אם יש לך ניסיון בגיוס לתפקידי חומרה ותוכנה
ואת/ה מחפש/ת את האתגר המקצועי הבא, עם בית מקצועי לפרוח בו
בוא/י להיות חלק מהמשפחה שלנו!

מה יהיה באחריותך:
✔ניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגיים
✔ פיתוח מקורות גיוס
✔ ליווי מנהלים מגייסים

חשוב לנו שיהיה לך:
✔ תואר ראשון רלוונטי – חובה
✔ ניסיון של שנה לפחות בניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגים (בדגש על חומרה
ותוכנה) – חובה
✔נסיון של שנה בעבודה עם מערכת ADAM 
✔הישגיות, עצמאות ויכולת הובלת תהליכים

📍 העבודה במשרדי READY, בבסר סיטי פתח תקווה
⬇️שלחו קורות חיים וציפיות שכר למייל:  jobs@readygroup.co.il

+
-

דרוש/ה סטודנט/ית (כבאות), אגף משאבי אנוש נציבות כבאות והצלה

תיאור התפקיד

  • סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות
  • התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות
  • סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים
  • סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם
  • סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה

דרישות התפקיד

השכלה:

  • סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח זרוע העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה
  • סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית
  • סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון

למידע נוסף

תיאור התפקיד

  • סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות
  • התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות
  • סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים
  • סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם
  • סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה

דרישות התפקיד

השכלה:

  • סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח זרוע העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה
  • סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית
  • סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון

למידע נוסף

+
-

לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית לתכנון ערים

 

לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית לתכנון ערים בעל/ת יתרת לימודים של שנה (לפחות) למרחב עסקי תל אביב

תפקיד: סטודנט/ית לתכנון ערים במרחב עסקי ת"א - סיוע למחלקת התכנון.

מקום עבודה: ת"א

שעות עבודה: עד 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)

שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00

פרופיל התפקיד: סיוע במטלות מחלקת התכנון במרחב ת"א ברמ"י.

דרישות התפקיד:

סטודנט/ית לתואר שני בתכנון ערים במוסדות הלימודים המוכרים ע"י המל"ג (יתרת לימודים של שנה לפחות).

רצון ויכולת לימוד, עבודת צוות, זריזות, דייקנות, אחריות, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות גיאוגרפיות, GIS, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.

סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ניתן לשלוח קו"ח ל- galmo@land.gov.il

מס הטלפון : 073-3429503 .

 

לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית לתכנון ערים בעל/ת יתרת לימודים של שנה (לפחות) למרחב עסקי תל אביב

תפקיד: סטודנט/ית לתכנון ערים במרחב עסקי ת"א - סיוע למחלקת התכנון.

מקום עבודה: ת"א

שעות עבודה: עד 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)

שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00

פרופיל התפקיד: סיוע במטלות מחלקת התכנון במרחב ת"א ברמ"י.

דרישות התפקיד:

סטודנט/ית לתואר שני בתכנון ערים במוסדות הלימודים המוכרים ע"י המל"ג (יתרת לימודים של שנה לפחות).

רצון ויכולת לימוד, עבודת צוות, זריזות, דייקנות, אחריות, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות גיאוגרפיות, GIS, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.

סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ניתן לשלוח קו"ח ל- galmo@land.gov.il

מס הטלפון : 073-3429503 .

+
-

רפאל - משרת סטודנט - תואר שני ומעלה

  • סטודנט.ית לתואר שני או דוקטורט במדעי המחשב\פיסיקה\מתמטיקה\הנדסה או תחום נושק
  • רקע מחקרי בלמידת מכונה, בינה מלאכותית, סטטיסטיקה יישומית, מתמטיקה יישומית או תחומים נושקים
  • שליטה מוכחת בפייתון ובחבילות ראייה ממוחשבת כגון: Numpy, Pytorch, OpenCV
  • ידע בקמפול ואופטימיזציית מודלים לעבודה על מכשירי קצה - יתרון

למידע נוסף

  • סטודנט.ית לתואר שני או דוקטורט במדעי המחשב\פיסיקה\מתמטיקה\הנדסה או תחום נושק
  • רקע מחקרי בלמידת מכונה, בינה מלאכותית, סטטיסטיקה יישומית, מתמטיקה יישומית או תחומים נושקים
  • שליטה מוכחת בפייתון ובחבילות ראייה ממוחשבת כגון: Numpy, Pytorch, OpenCV
  • ידע בקמפול ואופטימיזציית מודלים לעבודה על מכשירי קצה - יתרון

למידע נוסף

+
-

למשרד עו"ד דניאל רווח העוסק בדיני הנזקין והביטוח דרוש/ה טרום מתמחה להעסקה מיידית

למשרד עו"ד דניאל רווח העוסק בדיני הנזקין והביטוח דרוש/ה טרום מתמחה להעסקה מיידית - עדיפות לסטודנטים בשנה א' או ב'.

המשרד הינו משרד בוטיק משפחתי בעל מגוון לקוחות ייחודים אשר יעניק למועמד/ת המתאימ/ה הכשרה רלוונטית משפטית כאשר בעתיד תהא האופציה להתמחות במשרדנו.

נדגיש כי העבודה במשרדנו הינה עבודה משפטית בלבד.

דרישות: ממוצע ציונים מעל 80 נקודות.

כתובת: רחוב הרצל 45, רמלה.

 

יש להעביר קורות חיים לכתובת המייל: sharon@dr-law.net ".

למשרד עו"ד דניאל רווח העוסק בדיני הנזקין והביטוח דרוש/ה טרום מתמחה להעסקה מיידית - עדיפות לסטודנטים בשנה א' או ב'.

המשרד הינו משרד בוטיק משפחתי בעל מגוון לקוחות ייחודים אשר יעניק למועמד/ת המתאימ/ה הכשרה רלוונטית משפטית כאשר בעתיד תהא האופציה להתמחות במשרדנו.

נדגיש כי העבודה במשרדנו הינה עבודה משפטית בלבד.

דרישות: ממוצע ציונים מעל 80 נקודות.

כתובת: רחוב הרצל 45, רמלה.

 

יש להעביר קורות חיים לכתובת המייל: sharon@dr-law.net ".

+
-

רפאל - סטודנט.ית פיתוח תוכנה ++C

סטודנט/ית למדעי המחשב / הנדסת תכנה/ הנדסת חשמל ואלקטרוניקה
יתרת לימודים של שנתיים, זמינות ליומיים לפחות
רקע של לפחות קורס אחד בשפת תכנות ובמבני נתונים או אלגוריתמיקה או ניסיון תכנות קודם.
ידע/ רקע בשפות תכנות: ++C

למידע נוסף

סטודנט/ית למדעי המחשב / הנדסת תכנה/ הנדסת חשמל ואלקטרוניקה
יתרת לימודים של שנתיים, זמינות ליומיים לפחות
רקע של לפחות קורס אחד בשפת תכנות ובמבני נתונים או אלגוריתמיקה או ניסיון תכנות קודם.
ידע/ רקע בשפות תכנות: ++C

למידע נוסף

+
-

משרת נציג תיאום פגישות במוקד בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

משרת נציג תיאום פגישות במוקד בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

תיאור

מוקד טלפוני (לידים חמים) לתיאום פגישות עבור מומחי זכויות רפואיות.

מתאים לסטודנטים.

מיקום המשרה: מגדלי עזריאלי, דרך בגין 132 תל אביב-יפו

 

היקף משרה

נכונות ל4-5 משמרות בשבוע (בוקר/ערב), מתאים לסטודנטים.

דרישות

ניסיון קודם במוקד שירות/ מכירות טלפוני

ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת

תודעת שירות גבוהה ויכולת ביטוי

יכולת עבודה בצוות

מייל לשליחת קורות חיים: gal.r@mzr.org.il

משרת נציג תיאום פגישות במוקד בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

תיאור

מוקד טלפוני (לידים חמים) לתיאום פגישות עבור מומחי זכויות רפואיות.

מתאים לסטודנטים.

מיקום המשרה: מגדלי עזריאלי, דרך בגין 132 תל אביב-יפו

 

היקף משרה

נכונות ל4-5 משמרות בשבוע (בוקר/ערב), מתאים לסטודנטים.

דרישות

ניסיון קודם במוקד שירות/ מכירות טלפוני

ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת

תודעת שירות גבוהה ויכולת ביטוי

יכולת עבודה בצוות

מייל לשליחת קורות חיים: gal.r@mzr.org.il

+
-

משרת פקידת קבלה בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

משרת פקידת קבלה בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

תיאור

התפקיד כולל מתן שירות ללקוחות חיצוניים של החברה ולעובדות החברה (שרות פנים אירגוני) ניהול אווירה נעימה בעמדת הקבלה ובמשרד בכלל, דאגה לתפקוד תקין של המשרד.
קבלת לקוחות המגיעים למשרד לפגישות ראשוניות או לפגישות שוטפות.
מענה לטלפונים, מתן מענה ראשוני ללקוח- בעת הצורך, השארת הודעות, וניתוב שיחות.
צילומי מסמכים, שליחת תביעות, סריקות, תיוקם, פתיחות תיקים, סגירות תיקים, גניזות ושליחת מכתבים.

מתאים לסטודנטים.

מיקום המשרה: מגדלי עזריאלי, דרך בגין 132 תל אביב-יפו

 

היקף משרה

משרת ערב חלקית – בימים א'-ד' בשעות הערב.

 

דרישות

מכוונות לעבודה אדמיניסטרטיבית

יחסי אנוש ברמה גבוהה

יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת

 מייל לשליחת קורות חיים: gal.r@mzr.org.il

משרת פקידת קבלה בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

תיאור

התפקיד כולל מתן שירות ללקוחות חיצוניים של החברה ולעובדות החברה (שרות פנים אירגוני) ניהול אווירה נעימה בעמדת הקבלה ובמשרד בכלל, דאגה לתפקוד תקין של המשרד.
קבלת לקוחות המגיעים למשרד לפגישות ראשוניות או לפגישות שוטפות.
מענה לטלפונים, מתן מענה ראשוני ללקוח- בעת הצורך, השארת הודעות, וניתוב שיחות.
צילומי מסמכים, שליחת תביעות, סריקות, תיוקם, פתיחות תיקים, סגירות תיקים, גניזות ושליחת מכתבים.

מתאים לסטודנטים.

מיקום המשרה: מגדלי עזריאלי, דרך בגין 132 תל אביב-יפו

 

היקף משרה

משרת ערב חלקית – בימים א'-ד' בשעות הערב.

 

דרישות

מכוונות לעבודה אדמיניסטרטיבית

יחסי אנוש ברמה גבוהה

יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת

 מייל לשליחת קורות חיים: gal.r@mzr.org.il

משרות בוגרים

+
-

דרוש יועץ אסטרטגי

משרה מלאה, מיועד לבוגרי תארים שונים (ללא הגבלה באשר לתואר הנלמד). 
לפרטים מלאים 

משרה מלאה, מיועד לבוגרי תארים שונים (ללא הגבלה באשר לתואר הנלמד). 
לפרטים מלאים 

+
-

לעמותת 121 דרוש/ה רכז/ת פיתוח משאבים

רכז/ת גיוס משאבים – הזדמנות לצמוח ולהשפיע!
יש לך חשיבה אסטרטגית, כישרון כתיבה ורצון לקחת חלק משמעותי בעשייה חברתית? מקומך איתנו!

המשרה מהווה הזדמנות להתעמק ולהתמקצע בעולם גיוס המשאבים ובעולם החברתי. בתפקיד תוכל/י לנהל ולחזק קשרים עם קרנות ושותפים קיימים וחדשים, ולהוביל מהלכים אסטרטגיים להרחבת התמיכה בפעילות הארגון.
עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי מובילה בקידום מדיניות חברתית בישראל, שפועלת להשפיע על מקבלי החלטות וליצור שינוי אמיתי בתחומי רווחה, חינוך, תעסוקה ובריאות, כדי לשפר את חייהם של מאות אלפי אנשים.

התפקיד כולל:
כתיבת בקשות למענקים ודוחות לתורמים בארץ ובחו"ל: ניסוח והגשת בקשות תמיכה ודוחות ביצוע לתורמים.
ניהול קשרים עם תורמים וקרנות בארץ ובחו"ל: איתור, יצירת קשר אישי ושימור קשרי תורמים ושותפים מממנים.
ניהול ומעקב אחר גיוס הכספים: תיעוד, עדכון ומעקב שוטף אחר פניות, תרומות והתחייבויות.
פיתוח תכנים שיווקיים לתורמים בארץ ובחו"ל: כתיבת חומרים שיווקיים, ניוזלטרים ומסרים רלוונטיים.
סיוע בכל משימות המחלקה האסטרטגית והארגון.

דרישות התפקיד:
מחויבות חברתית והזדהות עם סדר היום של העמותה.
ניסיון כתיבה ברמה גבוהה בעברית. קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, מקצועיות, יסודיות, הקפדה על פרטים ויעילות.
יוזמה, נחישות והתמדה בהובלת תהליכים.
ניסיון במגזר החברתי - יתרון.
ניסיון בגיוס משאבים - יתרון.
היקף המשרה: משרה מלאה והיברידית
מקום העבודה: תל-אביב
לפירוט המשרה המלא>>
להגשת מועמדות>>

תאריך עדכון: 17.3.25

רכז/ת גיוס משאבים – הזדמנות לצמוח ולהשפיע!
יש לך חשיבה אסטרטגית, כישרון כתיבה ורצון לקחת חלק משמעותי בעשייה חברתית? מקומך איתנו!

המשרה מהווה הזדמנות להתעמק ולהתמקצע בעולם גיוס המשאבים ובעולם החברתי. בתפקיד תוכל/י לנהל ולחזק קשרים עם קרנות ושותפים קיימים וחדשים, ולהוביל מהלכים אסטרטגיים להרחבת התמיכה בפעילות הארגון.
עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי מובילה בקידום מדיניות חברתית בישראל, שפועלת להשפיע על מקבלי החלטות וליצור שינוי אמיתי בתחומי רווחה, חינוך, תעסוקה ובריאות, כדי לשפר את חייהם של מאות אלפי אנשים.

התפקיד כולל:
כתיבת בקשות למענקים ודוחות לתורמים בארץ ובחו"ל: ניסוח והגשת בקשות תמיכה ודוחות ביצוע לתורמים.
ניהול קשרים עם תורמים וקרנות בארץ ובחו"ל: איתור, יצירת קשר אישי ושימור קשרי תורמים ושותפים מממנים.
ניהול ומעקב אחר גיוס הכספים: תיעוד, עדכון ומעקב שוטף אחר פניות, תרומות והתחייבויות.
פיתוח תכנים שיווקיים לתורמים בארץ ובחו"ל: כתיבת חומרים שיווקיים, ניוזלטרים ומסרים רלוונטיים.
סיוע בכל משימות המחלקה האסטרטגית והארגון.

דרישות התפקיד:
מחויבות חברתית והזדהות עם סדר היום של העמותה.
ניסיון כתיבה ברמה גבוהה בעברית. קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, מקצועיות, יסודיות, הקפדה על פרטים ויעילות.
יוזמה, נחישות והתמדה בהובלת תהליכים.
ניסיון במגזר החברתי - יתרון.
ניסיון בגיוס משאבים - יתרון.
היקף המשרה: משרה מלאה והיברידית
מקום העבודה: תל-אביב
לפירוט המשרה המלא>>
להגשת מועמדות>>

תאריך עדכון: 17.3.25

+
-

יועץ/ת מכירות לעבודה עם לקוחות עסקיים

אנחנו מחפשים יועץ/ת מכירות מוכשר/ת להצטרף אלינו ולסייע ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות משלמים! אם את/ה בעל/ת גישה עסקית, חוש מכירתי מפותח ורצון להתפתח בעולם הייעוץ – זו ההזדמנות שלך
מה כולל התפקיד?

✔️ יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים והצגת שירותי החברה
✔️ בנייה ושליחת הצעות מחיר ללקוחות חדשים
✔️ ניהול תיקי לקוחות – הצעות מחיר, סיכום פגישות, הגדלת עסקאות והבנת צרכי הלקוח
✔️ עבודה בשיתוף פעולה עם יועצי החברה וצוות השיווק
✔️ מתן מענה וליווי ללקוחות חדשים
✔️ הדרכת לקוחות על עבודה עם המערכת הפנימית של החברה
✔️ השתתפות בכנסים מקצועיים

מה אנחנו מחפשים?

🔹 תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים – יתרון משמעותי
🔹 ניסיון של לפחות שנה במכירות לעסקים – יתרון משמעותי
🔹 יכולת ניהול עצמי, סדר וארגון ברמה גבוהה
🔹 תקשורת בין-אישית מעולה ויכולות הסברה והדרכה
🔹 הופעה ייצוגית ויכולת לבנות קשרים עם לקוחות עסקיים
🔹 גישה יצירתית וגמישות מחשבתית
🔹 משמעת עצמית, סבלנות ורצון ללמוד ולהתפתח
📍 מיקום: אבן יהודה
💼 היקף משרה: מלאה

חושבים שאתם מתאימים?  contact@simba-biz.com
תאריך עדכון: 11.3.25

אנחנו מחפשים יועץ/ת מכירות מוכשר/ת להצטרף אלינו ולסייע ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות משלמים! אם את/ה בעל/ת גישה עסקית, חוש מכירתי מפותח ורצון להתפתח בעולם הייעוץ – זו ההזדמנות שלך
מה כולל התפקיד?

✔️ יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים והצגת שירותי החברה
✔️ בנייה ושליחת הצעות מחיר ללקוחות חדשים
✔️ ניהול תיקי לקוחות – הצעות מחיר, סיכום פגישות, הגדלת עסקאות והבנת צרכי הלקוח
✔️ עבודה בשיתוף פעולה עם יועצי החברה וצוות השיווק
✔️ מתן מענה וליווי ללקוחות חדשים
✔️ הדרכת לקוחות על עבודה עם המערכת הפנימית של החברה
✔️ השתתפות בכנסים מקצועיים

מה אנחנו מחפשים?

🔹 תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים – יתרון משמעותי
🔹 ניסיון של לפחות שנה במכירות לעסקים – יתרון משמעותי
🔹 יכולת ניהול עצמי, סדר וארגון ברמה גבוהה
🔹 תקשורת בין-אישית מעולה ויכולות הסברה והדרכה
🔹 הופעה ייצוגית ויכולת לבנות קשרים עם לקוחות עסקיים
🔹 גישה יצירתית וגמישות מחשבתית
🔹 משמעת עצמית, סבלנות ורצון ללמוד ולהתפתח
📍 מיקום: אבן יהודה
💼 היקף משרה: מלאה

חושבים שאתם מתאימים?  contact@simba-biz.com
תאריך עדכון: 11.3.25

+
-

קבוצת גן שמואל מחפשת כלכלן/ית

במסגרת התפקיד:

  • בניה ובקרה תקציבית
  • תמחור מוצרים ובקרה תהליכי יצור
  • בדיקת רווחיות
  • הכנת ניתוחים כלכליים

יכולות ודרישות לתפקיד:

  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים - חובה
  • ניסיון של חמש שנים לפחות במשרה דומה – חובה
  • הכרות עם "פריוריטי" - חובה
  • שליטה מלאה בתכנות "אופיס", כולל נוסחאות מורכבות ב"אקסל" - חובה
  • שליטה מלאה באנגלית ובעברית – חובה
  • יכולות אישיות: יכולת עבודה עצמאית, ניהול ותעדוף משימות, דייקנות, חשיבה אנליטית, אחריות אישית ויכולת למידה גבוהה.

פרטים נוספים: משרה מלאה ממשרדי החברה (שעות נוספות לפי צורך), התחלה מידית. מיקום המשרה: קיבוץ גן שמואל (ליד פרדס חנה) או בקיבוץ גת (ליד קרית גת).

כפיפות: כלכלן ראשי.

קורות חיים ניתן לשלוח ל: sivanml@ganshmuel.com

במסגרת התפקיד:

  • בניה ובקרה תקציבית
  • תמחור מוצרים ובקרה תהליכי יצור
  • בדיקת רווחיות
  • הכנת ניתוחים כלכליים

יכולות ודרישות לתפקיד:

  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים - חובה
  • ניסיון של חמש שנים לפחות במשרה דומה – חובה
  • הכרות עם "פריוריטי" - חובה
  • שליטה מלאה בתכנות "אופיס", כולל נוסחאות מורכבות ב"אקסל" - חובה
  • שליטה מלאה באנגלית ובעברית – חובה
  • יכולות אישיות: יכולת עבודה עצמאית, ניהול ותעדוף משימות, דייקנות, חשיבה אנליטית, אחריות אישית ויכולת למידה גבוהה.

פרטים נוספים: משרה מלאה ממשרדי החברה (שעות נוספות לפי צורך), התחלה מידית. מיקום המשרה: קיבוץ גן שמואל (ליד פרדס חנה) או בקיבוץ גת (ליד קרית גת).

כפיפות: כלכלן ראשי.

קורות חיים ניתן לשלוח ל: sivanml@ganshmuel.com

+
-

משרת רפרנט במשרד האוצר, חשב כללי, חטיבת מקרקעין ופנים

בוגרי תואר חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות, פכ"מ מורחב כלכלה?

המשרה כוללת, בין היתר, עבודה אל מול רשות מקרקעי ישראל, משרד השיכון והבינוי ומנהלת תקומה.

מודעת גיוס: https://www.gov.il/he/pages/wanted_ag_re_economist

בניגוד לאמור במודעה, אנחנו ממשיכים לגייס וניתן להגיש קו"ח.

בוגרי תואר חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות, פכ"מ מורחב כלכלה?

המשרה כוללת, בין היתר, עבודה אל מול רשות מקרקעי ישראל, משרד השיכון והבינוי ומנהלת תקומה.

מודעת גיוס: https://www.gov.il/he/pages/wanted_ag_re_economist

בניגוד לאמור במודעה, אנחנו ממשיכים לגייס וניתן להגיש קו"ח.

+
-

לוריאל - מנהל.ת ביצועים והדרכה עסקית- מחלקת ההדרכה

אחריות על הובלת צוות ההדרכה לביצועים בהתאם לאסטרטגיית החטיבה והאסטרטגייה הגלובלית (אונליין ואופליין) ובניית והטמעת תכניות למידה מבוססות תובנות לקוח באמצעות דאטה.

- בניית תכניות הדרכה בהתאם לאסטרטגיית המותגים ולפי פוטנציאל עסקי, יישום והטמעה בצוות ועם לקוחות החטיבה. 

- הובלת פרוייקטים הדרכתיים חוצי חטיבה בממשקי שיווק וסחר מקומיים ועבודה מול צוות ההדרכה הגלובלית. 

- ניהול צוות מדריכי השטח - כולל מעקב אחר יעדים, בניית תכניות עבודה ופיתוח הצוות.

- בנייה וניתוח דוחות חודשיים, תוך הסקת מסקנות ודיווחים שוטפים לחו"ל.  

דרישות:

- לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה בתחומי הדרכה/ ניהול צוות/ ניהול עסקי- חובה

- יכולת הסקת מסקנות ועבודה עם נתונים עסקיים.  

- אנגלית ברמה גבוהה 

- יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים ודינאמית 

- יכולת עמידה מול קהל 

משרה מלאה בנתניה.

להגשת מועמדות לחץ כאן 

אחריות על הובלת צוות ההדרכה לביצועים בהתאם לאסטרטגיית החטיבה והאסטרטגייה הגלובלית (אונליין ואופליין) ובניית והטמעת תכניות למידה מבוססות תובנות לקוח באמצעות דאטה.

- בניית תכניות הדרכה בהתאם לאסטרטגיית המותגים ולפי פוטנציאל עסקי, יישום והטמעה בצוות ועם לקוחות החטיבה. 

- הובלת פרוייקטים הדרכתיים חוצי חטיבה בממשקי שיווק וסחר מקומיים ועבודה מול צוות ההדרכה הגלובלית. 

- ניהול צוות מדריכי השטח - כולל מעקב אחר יעדים, בניית תכניות עבודה ופיתוח הצוות.

- בנייה וניתוח דוחות חודשיים, תוך הסקת מסקנות ודיווחים שוטפים לחו"ל.  

דרישות:

- לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה בתחומי הדרכה/ ניהול צוות/ ניהול עסקי- חובה

- יכולת הסקת מסקנות ועבודה עם נתונים עסקיים.  

- אנגלית ברמה גבוהה 

- יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים ודינאמית 

- יכולת עמידה מול קהל 

משרה מלאה בנתניה.

להגשת מועמדות לחץ כאן 

+
-

לוריאל - מנהל.ת הדיגיטל של חטיבת הדרמו- קוסמטיקה

התפקיד כולל: 

הובלת האסטרטגיה הדיגיטלית והתיקשורתית של החטיבה בשיתוף עם צוות השיווק, התקשורת והסחר כחבר/ת הנהלת חטיבה, בכפיפות למנכ"ל החטיבה.

אחריות על תחום המדיה, אונליין ואופליין, קמפיינים דיגיטליים, טלוויזיה, תכנון ובניית אסטרטגיית מדיה, אופטימיזציה, בקרה ומדידה.

ייזום וביצוע של פרוייקטים דיגיטליים, ניהול ובנייה של כלים ונכסים דיגיטליים, פעילות להגדלת המכר באונליין .

ניהול מחלקת תוכן, משפיענים ותקשורת שיווקית.

ביצוע ניתוחי דאטה לאופטימיזציה של פעילויות אונליין וקמפיינים.

עבודה עם ממשקים מרובים מקומיים וגלובאליים

 

דרישות התפקיד: 

ניסיון בניהול דיגיטל, E-commerce וניהול תקציבים גדולים בחברות ביוטי / מוצרי צריכה / פארם / הייטק- חובה.

ניסיון בניהול מדיה ושיתופי פעולה מול משרדי פרסום.

הכרות מעמיקה עם פלטפורמות הפרסום השונות. 

ניסיון בתפקידי שיווק- יתרון. 

אנגלית ברמה גבוהה- חובה

שליטה טובה מאד באקסל ואנליטיקס- חובה

משרה מלאה בנתניה

להגשת מועמדות לחץ כאן

 

התפקיד כולל: 

הובלת האסטרטגיה הדיגיטלית והתיקשורתית של החטיבה בשיתוף עם צוות השיווק, התקשורת והסחר כחבר/ת הנהלת חטיבה, בכפיפות למנכ"ל החטיבה.

אחריות על תחום המדיה, אונליין ואופליין, קמפיינים דיגיטליים, טלוויזיה, תכנון ובניית אסטרטגיית מדיה, אופטימיזציה, בקרה ומדידה.

ייזום וביצוע של פרוייקטים דיגיטליים, ניהול ובנייה של כלים ונכסים דיגיטליים, פעילות להגדלת המכר באונליין .

ניהול מחלקת תוכן, משפיענים ותקשורת שיווקית.

ביצוע ניתוחי דאטה לאופטימיזציה של פעילויות אונליין וקמפיינים.

עבודה עם ממשקים מרובים מקומיים וגלובאליים

 

דרישות התפקיד: 

ניסיון בניהול דיגיטל, E-commerce וניהול תקציבים גדולים בחברות ביוטי / מוצרי צריכה / פארם / הייטק- חובה.

ניסיון בניהול מדיה ושיתופי פעולה מול משרדי פרסום.

הכרות מעמיקה עם פלטפורמות הפרסום השונות. 

ניסיון בתפקידי שיווק- יתרון. 

אנגלית ברמה גבוהה- חובה

שליטה טובה מאד באקסל ואנליטיקס- חובה

משרה מלאה בנתניה

להגשת מועמדות לחץ כאן

 

+
-

מרחיבים את צוות הגיוס הטכנולוגי- READY GROUP

אנו מחפשים רכז/ת גיוס מעולה.
אם יש לך ניסיון בגיוס לתפקידי חומרה ותוכנה
ואת/ה מחפש/ת את האתגר המקצועי הבא, עם בית מקצועי לפרוח בו
בוא/י להיות חלק מהמשפחה שלנו!

מה יהיה באחריותך:
✔ניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגיים
✔ פיתוח מקורות גיוס
✔ ליווי מנהלים מגייסים

חשוב לנו שיהיה לך:
✔ תואר ראשון רלוונטי – חובה
✔ ניסיון של שנה לפחות בניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגים (בדגש על חומרה
ותוכנה) – חובה
✔נסיון של שנה בעבודה עם מערכת ADAM 
✔הישגיות, עצמאות ויכולת הובלת תהליכים

📍 העבודה במשרדי READY, בבסר סיטי פתח תקווה
⬇️שלחו קורות חיים וציפיות שכר למייל:  jobs@readygroup.co.il

למידע נוסף

אנו מחפשים רכז/ת גיוס מעולה.
אם יש לך ניסיון בגיוס לתפקידי חומרה ותוכנה
ואת/ה מחפש/ת את האתגר המקצועי הבא, עם בית מקצועי לפרוח בו
בוא/י להיות חלק מהמשפחה שלנו!

מה יהיה באחריותך:
✔ניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגיים
✔ פיתוח מקורות גיוס
✔ ליווי מנהלים מגייסים

חשוב לנו שיהיה לך:
✔ תואר ראשון רלוונטי – חובה
✔ ניסיון של שנה לפחות בניהול תהליכי גיוס E2E לתפקידים טכנולוגים (בדגש על חומרה
ותוכנה) – חובה
✔נסיון של שנה בעבודה עם מערכת ADAM 
✔הישגיות, עצמאות ויכולת הובלת תהליכים

📍 העבודה במשרדי READY, בבסר סיטי פתח תקווה
⬇️שלחו קורות חיים וציפיות שכר למייל:  jobs@readygroup.co.il

למידע נוסף

+
-

משרת רפרנט/ית בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

משרת רפרנט/ית בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

תיאור

התפקיד כולל שירות טלפוני, עבודת בק אופיס, איסוף ומיון מסמכים רפואיים וקשר רציף עם לקוחות החברה.

מיקום המשרה: מגדלי עזריאלי, דרך בגין 132 תל אביב-יפו

 

היקף משרה

משרה מלאה - ימים א'-ה', 8:30 שעות ביום, ללא ימי שישי

 

דרישות

ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם

סדר וארגון

אוריינטציה

תודעת שירות גבוהה, רצון לעזור לזולת.

שליטה בCRM – יתרון

לשליחת קו"ח: 

מייל לשליחת קורות חיים: gal.r@mzr.org.il

 

משרת רפרנט/ית בחברת לבנת פורן - המרכז לזכויות רפואית בע"מ

תיאור

התפקיד כולל שירות טלפוני, עבודת בק אופיס, איסוף ומיון מסמכים רפואיים וקשר רציף עם לקוחות החברה.

מיקום המשרה: מגדלי עזריאלי, דרך בגין 132 תל אביב-יפו

 

היקף משרה

משרה מלאה - ימים א'-ה', 8:30 שעות ביום, ללא ימי שישי

 

דרישות

ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם

סדר וארגון

אוריינטציה

תודעת שירות גבוהה, רצון לעזור לזולת.

שליטה בCRM – יתרון

לשליחת קו"ח: 

מייל לשליחת קורות חיים: gal.r@mzr.org.il

 

+
-

מאוחדת מגייסת אופטימטריסט.ית למרכז רא"ם ברחובות

איך יראה היום שלך?

  • ביצוע בדיקות התאמה למשקפיים ועדשות בהתאם לכללי המקצוע והנחיות משרד הבריאות
  • התאמת מרשם למשקפיים על בסיס המלצת רופא עיניים
  • טיפול בהזמנת המוצרים מהספקים
  • עיסוק במכירות ובתפעול שוטף של החנות אחריות על מלאי המוצרים הקיים בחנות
  • אחריות כוללת על איכות השירות שניתן בחנות האופטיקה
  • אחריות לניהול הכספים בחנות

מה נדרש ממך?

  • תואר באופטומטריה ורישיון ממשרד הבריאות
  • ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות
  • ניסיון של שנתיים בניהול חנות אופטיקה

מיקום המשרה: רחובות. היקף המשרה גמיש.

זו ההזדמנות שלך לעבוד בסביבה חדשנית ומקצועית, אפשרויות פיתוח מקצועי ואישי, איזון בית – עבודה, תנאים סוציאליים מעולים ועוד

הצטרפ.י אלינו>>

https://tinyurl.com/23gur826?latest

gius@meuhedet.co.il

איך יראה היום שלך?

  • ביצוע בדיקות התאמה למשקפיים ועדשות בהתאם לכללי המקצוע והנחיות משרד הבריאות
  • התאמת מרשם למשקפיים על בסיס המלצת רופא עיניים
  • טיפול בהזמנת המוצרים מהספקים
  • עיסוק במכירות ובתפעול שוטף של החנות אחריות על מלאי המוצרים הקיים בחנות
  • אחריות כוללת על איכות השירות שניתן בחנות האופטיקה
  • אחריות לניהול הכספים בחנות

מה נדרש ממך?

  • תואר באופטומטריה ורישיון ממשרד הבריאות
  • ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות
  • ניסיון של שנתיים בניהול חנות אופטיקה

מיקום המשרה: רחובות. היקף המשרה גמיש.

זו ההזדמנות שלך לעבוד בסביבה חדשנית ומקצועית, אפשרויות פיתוח מקצועי ואישי, איזון בית – עבודה, תנאים סוציאליים מעולים ועוד

הצטרפ.י אלינו>>

https://tinyurl.com/23gur826?latest

gius@meuhedet.co.il

+
-

משרת Org & Op Excellence Consultant – Industrial Engineering

משרה מלאה, מיועד לבוגרי תואר בהנדסת תעשייה וניהול

לפרטים מלאים

תאריך עדכון: 18.3.25

משרה מלאה, מיועד לבוגרי תואר בהנדסת תעשייה וניהול

לפרטים מלאים

תאריך עדכון: 18.3.25