Skip to main content

הסתרה וטשטוש אחריות בשיח ההצהרתי בפרסומות של "ימי דלתות פתוחות"

סלביה אדלר, 2018

המאמר בוחן את השימוש באסטרטגיות של טשטוש אחריות והסתרת זהות הדובר בהקשר של פרסומות של ימים פתוחים באוניברסיטה. באמצעות ניתוח לשוני, המחברת מציגה כיצד מניפולציות לשוניות משמשות להעברת מסרים תוך צמצום אחריות הדובר. המחקר מציע תובנות לגבי האתיקה של השיח הפרסומי והשלכותיו החברתיות.

Adler, Silvia (2018),"Effacement énonciatif et prise en charge énonciative dans des annonces des 'journées portes ouvertes'", in Yanoshevsky, G. (éd.), Éthique du discours et responsabilité, En hommage à Roselyne Koren, Limoges, Lambert-Lucas.pp. 69-86. (Link)