Skip to main content

אנליזה ומחקר שיווקי

ANALIZA

אודות מדור אנליזה ומחקר שיווקי

מדור אנליזה ומחקר שיווקי עוסק באיסוף וניתוח נתונים הנוגעים לתדמית האוניברסיטה ולפעילותה השיווקית. הוא נמצא בצמתי קבלת ההחלטות המרכזיים של היחידות השונות, ומסייע להן לגבש החלטות אסטרטגיות מבוססות נתונים.

בנוסף אחראי המדור על יעדי גיוס הסטודנטים לאוניברסיטה, ניהול מחקרי שביעות רצון, ביצוע מחקרי תדמית ומחקרי עומק שיווקיים באמצעים כמו קבוצות מיקוד, סקרים וראיונות, מעקב ביצועים ופיתוח מערכות טכנולוגיות שיווקיות שיתמכו באיסוף, ניתוח והצגת הנתונים.

מנהל מדור מחקר ואנליזה - רואי אדרי  roy.edry@biu.ac.i

תחומי המדור

אנליזה שיווקית

איסוף נתונים הנוגעים לאוניברסיטה, ממקורות פנימיים ומגופים חיצוניים, ניתוח ועיבוד שלהם, והפקת תובנות. זאת, באמצעות כלי איסוף וניתוח מידע.

מחקר שיווקי

ביצוע מחקרי תדמית, הבודקים את המותג של בר-אילן בקרב קהלים שונים; ומחקרי עומק שיווקיים, המסייעים ליחידות האוניברסיטה לקבל החלטות אסטרטגיות.

פיתוח טכנולוגיות שיווקיות

כלל המידע המתקבל מהפרויקטים השונים שמקדמת מחלקת השיווק, ופיתוח כלים טכנולוגיים לאיסוף, עיבוד, ניתוח, הצגת המידע והסקת מסקנות.