Skip to main content

יעוץ ארגוני

הקניית כלים יישומים בתחום הייעוץ הארגוני אשר יאפשרו להוביל תהליכים ושינויים להשגת תוצאות בארגון, אבחון ופיתוח ארגוני דרך התנסות, הדרכה ועבודה אישית וקבוצתית. המסגרת הקונספטואלית שבה עוסק  קורס הייעוץ  הארגוני בנויה על שני צירים עיקריים:

הציר האחד, מתמקד בשלושה תחומי ליבה מרכזיים: המבנה הארגוני, תהליכים ארגוניים ופיתוח הגורם / ההון האנושי בארגון.

הציר השני עוסק ביחסי הגומלין שבין הארגון לסביבתו. 

 דגש בקורס יושם על נושאים חדשניים: 

המפגש בנושא תרבות ארגונית – יזמות, חדשנות ושינוי יביא לידי ביטוי כלים טכנולוגיים בשירות הייעוץ הארגוני ויעסוק בשני נושאים מרכזיים: 

  • עיצוב תרבות ארגונית תומכת חדשנות ושינוי
  • פיתוח יכולת חדשנות ויזמות פנימית

ב. מטרות הקורס

המשתתפים יכירו לעומק את מרכיבי הליבה המרכזיים של תפקיד הייעוץ הארגוני, ויקבלו כלים מעשיים אשר יאפשרו להם ללוות ארגון  באופן מקצועי, לאבחן, לייעץ לתפוקות ולהוביל תהליכי שינוי בארגון.  

ג. אוכלוסיית היעד  

אקדמאים העוסקים בתפקידי ניהול, אנשי מקצוע, בעלי השכלה אקדמית המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות פרקטיות בתחום .

היקף הקורס: 115 ש"א