שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
Skip to main content

אסטרטגיה שיווקית

כלים חדשים למשווקים ומפרסמים

מחקריי בתחום האסטרטגיה השיווקית מתמקדים באופן שבו מפרסמים בענפים שונים משתמשים באסטרטגיות ובטקטיקות שונות כדי להשפיע על התנהגות הצרכנים, בדגש על טקטיקות ליצירת תחושת חוסר, מניפולציות רגשיות ודחק לרכישה, אל מול טקטיקות חדשניות יותר השמות דגש על רווחת הצרכן ושלומותו (Well-Being).